bryNET | Дата: Сб, 21.04.2007, 21.57 | Повідомлення # 1 |
Admin
Група: Адміністрація
Повідомлення: 794
Репутація: 14
Статус: Offline
| На автосалоні в Сеулі пройшла світова прем'єра нового повнорозмірного седана преміум-класу від GM Daewoo. По суті своїй, це лише перевтілений Holden Statesman з нормальним, тобто лівим кермом, що дало новий поштовх чуткам про те, що GM може форсувати появу аналогічного автомобіля і в Європі. Привід для чуток - поява Daewoo L4x. Поки що на виставці показаний передсерійний екземпляр, але автомобілі, які почнуть сходити з конвейєра в найближчий час, нічим не відрізнятимуться від виставкового зразка. Раніше, в січні, американське відділення GM, компанія Pontiac, з помпою представила “нову” модель G8, яка є декілька видозміненою версією трохи меншого Holden Commodore. Автомобіль був достатньо тепло прийнятий, і тепер менеджери GM, окрилені успіхом австралійської розробки, думають, куди б ще можна було прибудувати продукцію Holden. Окрім двох клонів останнього покоління Commodore/caprice/statesman, в Англії вже давно і вельми успішно продається Vauxhall Monaro - купе Holden, розроблене на базі старого покоління седанів, яке, у свою чергу, виросло із старого Opel Omega. Двигун L4x, як і платформа, запозичені у австралійського Holden Caprice. Могутній 3,6-літровий V6 видає максимальні 258 к.с. при 6500 оборотах в хвилину і поєднується з п'ятиступінчатою автоматичною коробкою передач. На жаль, ні максимальну швидкість, ні час розгону в офіційному прес-релізі Daewoo не згадала. Салон теж залишився без змін, якщо не рахувати перенесення рулювої з педалями на ліву сторону і появи на кермі логотипу Daewoo. Півроку тому в західній пресі вже пройшла чутка, що керівництво Holden нібито самостійно розглядає можливість виходу на російський ринок, і причин тому декілька. По-перше, у європейської гами GM зараз немає великого, але розумного за ціною седана, який міг би скласти конкуренцію німецьким седанам. По-друге, цей сектор взагалі майже вільний і представляє чималий інтерес. Але поки всі ці чутки не отримали ніякого підтвердження. Моделі Commodore і Statesman з'явилися в самій Австралії рік тому. Основна лінійка Holden включає 17 моделей. Більшість з них - перевтілені моделі інших марок, належних GM. У переліку є моделі Opel, причому оригінальні назви, що навіть зберегли: Tigra, Astra, Vectra. Є запозичення і у Daewoo - це Viva (Lacetti), Barina (Aveo) і Captiva. Ну і нарешті, ті моделі, яким готують успіх у нас, - оригінальної австралійської розробки: Commodore, Statesman і Caprice. Окрім вельми ефектного зовнішнього вигляду ці автомобілі можуть похвалитися і цілком сучасною технікою. Могутні двигуни - від 261 до 362 к.с., багате оснащення електронікою, на зразок допоміжних систем активної безпеки, просторі компоновки інтер'єру. Викликав усмішку принцип розробки цих моделей: Commodore - оригінальний седан бізнес-класу, здатний встати в один ряд з Volvo S60, Mercedes C-класу і BMW 3 серії. Трохи більше - Statesman. Це - той же Commodore з подовженим заднім звісом і вишуканішим інтер'єром. Особливо варто відзначити стилістичне рішення передньої панелі - таке логічне і просте, але в той же час ефектне і дорого виглядаюче рішення важко знайти. На вершині модельний ряд коштує Caprice - це Statesman із збільшеною базою. Така експлуатація однієї моделі для швидкого і нехитрого розширення модельного ряду - типово австралійський прийом. Щодо малою кров'ю вдалося створити три різні за габаритами машини з однієї. Економно і дотепно. Добавлено (21.04.2007, 21.57) --------------------------------------------- Седан Daewoo L4x - це теж Caprice. Він має довжину понад 5,1 м, що робить його найбільшим в своєму класі серед корейських автомобілів. Виробники стверджують, що салон L4x також є рекордно просторим і містким. Охоче віримо! Мало того, він ще і відмінно виглядає, і салон зроблений з якісних матеріалів, а головне, виглядає респектабельно, зовсім не по-корейськи. Ясно, що під маркою Daewoo ця машина до Європи не піде, оскільки замість корейського бренду вже декілька років використовується Chevrolet. А ось поява седана під маркою Chevrolet було б цілком логічне - при нинішній ціновій політиці автомобіль міг би розраховувати на успіх. Але ми вимушені знову визнати - з перспективами Holden в Європі нічого не зрозуміло. Навіть представництво GM не може ніяк прокоментувати це питання. взято ТУТ
Повідомлення відредагував bryNET - Сб, 21.04.2007, 21.57 |
|
| |
orsturvelyct | Дата: Чт, 07.09.2023, 14.25 | Повідомлення # 2 |
Група: Користувачі
Повідомлення: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
| Загалом машини непогані, краще взяти таку модель Правда аби проблем не було з запчастинами, але думаю знайти можна на https://mototeam.com.ua/
|
|
| |