Главная страницаРегистрацияВход Пт
17.05.2024
14.04
Приветствую Вас Гість" | RSS
[ Нові повідомлення · Користувачі · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: tarasuk  
Форум клубу TSC » Авто розділ » Обговорення різних авто » Повернення Golf GTI Pirelli
Повернення Golf GTI Pirelli
bryNETДата: Вт, 05.06.2007, 16.05 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністрація
Повідомлення: 794
Репутація: 14
Статус: Offline
Volkswagen продовжує історію одного з найбільш відомих в Європі автомобілів, що випускалися обмеженою серією. У травні 1983 року на ринку з'явився Original Pirelli. Він був створений на основі другої серії першого покоління Golf GTI. Його помітна особливість: легкосплавні колісні диски особливого дизайну з написом Pirelli P на зовнішніх кромках. За півроку було виготовлено і продано цілих 10 500 екземплярів цієї ексклюзивної моделі. Якби для нових моделей автомобілів існував зал слави, Pirelli GTI, як його охрестили фанати, надовго б зайняв там своє місце. Слід, залишений цим легендарним автомобілем, тепер продовжує новий Golf GTI Pirelli. І, звичайно ж, на ньому встановлені абсолютно нові шини Pirelli з високими експлуатаційними характеристиками і могутні 18 дюймові колісні диски Pirelli, оброблені під титан. Салон виглядає по-новому за рахунок часткових виконаних з шкіри спортивних сидінь, в обшивці повторюється малюнок протектора. Замість тих, що були раніше 112 к.с. у нового автомобіля їх цілих 230 к.с. Автомобіль здатний розігнатися до швидкості 245 км/год. Завдяки двигуну TURBO-FSI новий GTI Pirelli розженеться з місця до 100 км/год всього за 6,8 секунди.

Golf GTI Pirelli, концепція якого запропонована Volkswagen Individual, представлений громадськості 16-20 травня. Виключно вдало вибрано місце проведення прем'єри і захід, до якого вона приурочена: міжнародний форум GTI у Вертерзії, Австрія. Виробництво автомобіля почнеться у вересні.

Ходові якості Golf GTI Pirelli
Цифри вражають: 169 квт/230 к.с. - це такі ж експлуатаційні характеристики, як і у двигуна моделі Golf GTI Edition 30, що з'явилася на ринку в 2006 році з нагоди знаменного дня народження сімейства GTI. Починаючи з 1976 року, до 200 к.с. «звичайного» GTI щороку додавалося по одній кінській силі. Тепер цей «ювілейний двигун» вдихнув життя і в Golf GTI Pirelli. Цей спортивний автомобіль розженеться до відмітки 100 км/год всього за 6,8 секунди. Але цим його можливості не обмежуються: Якщо замовити GTI Pirelli із подвоєним зчепленням DSG, найбільш могутній зі всіх, коли-небудь існуючих GTI здатний прорватися крізь магічний «звуковий бар'єр» в 6,6 секунди. Висока швидкість поєднується з паливною економічністю двигуна TURBO-FSI: 8,2 літра палива на 100 кілометрів або 7,9 літра із подвоєним зчепленням DSG наочно ілюструють віртуозність Volkswagen в мистецтві конструювання двигунів.
Шини і колеса Golf GTI Pirelli
«Потужність без управління ніщо», - сказав одного разу Піреллі. Компанія Volkswagen повністю розділяє цю точку зору. Ходова частина, гальма і система ESP чудово поєднуються і навіть дозволяють майстерно проходити Серверну петлю Нюрнберзького кільця. Проте для такого автомобіля необхідні відповідні шини. Саме тому Pirelli запропонувала для проекту нові шини з високими експлуатаційними характеристиками: шини P-zero останнього покоління. Склад і малюнок протектора шин P-zero 225/40 розроблені для поліпшення керованості, гальмування, комфортабельності їзди і стійкості до аквапланування.

Як і в 1983 році, шини вмонтовуються на легкосплавні колісні диски Pirelli і покриті фарбою під титан. П'ять спиць - це дань пошани колесам першого Pirelli GTI. На їх зовнішніх кромках можна побачити Р, від Pirelli. Символ Р присутній також в новому дизайні колісних дисків (але в цьому випадку він перевернений) - на фланці ободу.

Добавлено (05.06.2007, 15.58)
---------------------------------------------
Кузов Golf GTI Pirelli
Бампери і бічні обважування повністю забарвлені в колір кузова, завдяки чому Golf GTI Pirelli візуально відрізняється від 200 сильного GTI. Пригадаємо, що на класичному GTI, який з'явився в кінці 2004 року, передній спойлер, нижня частина заднього бампера і накладки між колісними арками з боків були забарвлені в чорний колір.

Добавлено (05.06.2007, 16.04)
---------------------------------------------
Аналогічно GTI Edition 30, на ексклюзивність цього Golf GTI вказує емблема з монограмою Піреллі з правого боку дверей багажного відділення. Якщо дивитися в профіль, можна побачити вхідні тоновані задні вікна (стандартна комплектація) і, крім того, на задній стійці з кожного боку є ще одна монограма Піреллі. Дизайнери підібрали колір монограми до забарвлення кузова. Для Golf GTI Pirelli пропонується на вибір чотири кольори. Якщо вибраний синій Blue graphite або чорний Black magic pearl, монограма Піреллі буде сріблястою.

Якщо GTI - пропонований як в двох, так і в чотирьохдверній модифікаціях - замовлений в жовтому кольорі Sunflower або в сріблястому кольорі Reflex silver, монограма буде чорною. Колір Sunflower, сонячно-жовтий, був створений спеціально для цього GTI. Якщо наступною осінню ви поглянете в дзеркало заднього вигляду і побачите, що в ньому дуже швидко збільшується, наближаючись, щось жовте з чорною решіткою радіатора, то це може бути тільки одне: Golf GTI Pirelli.

Внутрішня обробка Golf GTI Pirelli
GTI Pirelli виділяється на тлі решти моделей своїм вишуканим інтер'єром, таким же неповторним, як і в GTI Edition 30. Візьмемо як приклад спортивні сидіння. Стандартні сидіння GTI, розроблені тюнінговим ательє Volkswagen Individual, були вдосконалені, щоб повною мірою відповідати стилю GTI Pirelli. Бокова підтримка, спинки сидінь, підголовники і центральні підлокотники антрацитного кольору обшиті шкірою Vienna; жовті декоративні шви створюють витончений візуальний контраст. Проте дійсною знахідкою є середні панелі подушок сидінь. Вони виготовлені не із звичайної для GTI тканини Interlagos з малюнком у вигляді діамантів. Натомість використовується дихаюча і така, що відрізняється особливою розкішшю мікроволоконна тканина від італійського виробника Miko (тип Dinamica). Структура мікроволокон повторює малюнок протектора, також антрацитного кольору. Дещо змінено оформлення передніх підголовників. На тому місці, де зазвичай розташовується символіка GTI, в цьому автомобілі присутній напис Pirelli.

Пакет устаткування Pirelli також включає підігрів сидінь, вал поперекової підтримки з електроприводом на передніх сидіннях, а також повністю обтягнутий шкірою центральний підлокотник на задньому сидінні. Під переднім сидінням є відсік для зберігання дрібних предметів, в який, при бажанні, можна встановити CD-чейнджер або Mp3 плеєр.

Дизайн спортивного рульового колеса і ручки важеля гальма стоянки, обтягнутих шкірою, змінений, щоб відповідати зовнішньому вигляду спортивних сидінь: тепер на них також є декоративні жовті шви. Крім того, ергономічне рульове колесо з перфорованою шкірою в набагато більшому ступені відповідає спортивному стилю водіння. Як акцент на вертикальній спиці рульового колеса присутня металева емблема Pirelli.

Добавлено (05.06.2007, 16.05)
---------------------------------------------
Двигун Golf GTI Pirelli
25 років тому концерн Volkswagen першим заявив про концепцію зменшення розмірів свого першого турбодизеля. Звичайно ж, двигун Turbo FSI, що встановлюється в GRI, технічно не має ніякого відношення до турбодизеля, проте в конструкції обох силових агрегатів простежується загальна тенденція зменшення розмірів - в обох випадках робочий об'єм двигуна замінюється надувом. Приблизно через десять років після появи першого турбодизеля з'явився двигун TDI з безпосереднім вприскуванням палива. У цьому двигуні ідеологія зменшення розміру отримала свій подальший розвиток, і тепер в неї увійшла і технологія безпосереднього вприскування палива. Поєднання технологій привело до зниження витрати палива і до зменшення токсичності відпрацьованих газів, разом з тим збільшилися обертовий момент, і потужність.

У моделі Golf GTI концерн Volkswagen вперше переніс ідеологію зменшення розміру 2004 року на могутній бензиновий двигун. Використання турбонагнітача і проміжного охолоджувача надувного повітря дозволило досягти надзвичайно гармонійного поєднання паливної економічності і спортивних характеристик. Доказом цьому можуть служити цифри: розвиваюча потужність 147 квт/200 к.с. і обертовий момент 280 Н•м двигун Turbo FSI «звичайного» GTI забезпечує автомобілю максимальну швидкість 235 км/год і розжене його до 100 км/год за 7,2 секунди. Середня витрата палива: виключно низький для спортивного автомобіля, він складає 8,0 л на 100 км. Якщо в трансмісії GTI використовується подвоєне зчеплення DSG, витрата палива зменшується до 7,9 л.

Golf GTI Pirelli наочно демонструє можливості поєднання безпосереднього вприскування палива і турбонадува. Його турбонадувний бензиновий двигун з безпосереднім вприскуванням палива є на сьогоднішній день найбільш могутнім чотирициліндровим двигуном від Volkswagen. У стандартній комплектації цей встановлюваний спереду двигун з поперечним розташуванням агрегатується з механічною шестиступінчатою коробкою передач. 16 клапанний чотирициліндровий двигун з робочим об'ємом 1984 куб. см розвиває максимальну потужність 169 квт/230 к.с. при частоті обертання 5500 об/хв. Його максимальний обертовий момент 300 Н•м забезпечується в широкому діапазоні частоти обертання - від 2200 до 5200 об/хв. Такі характеристики ідеально підходять для спортивного автомобіля.

При цьому турбонадувний бензиновий двигун від Volkswagen з безпосереднім вприскуванням палива відрізняється своєю ефективністю. Не дивлячись на зайві 30 к.с. максимальній потужності, 20 Н•м обертового моменту і 10 км/год максимальної швидкості, в порівнянні з 200-сильною модифікацією Golf GTI Pirelli з механічною коробкою передач витрачає лише на 0,2 літра більше палива на 100 кілометрів. А якщо використовується трансмісія із подвоєним зчепленням DSG, витрата палива залишається той же і складає 7,9 літра на 100 кілометрів!




Повідомлення відредагував bryNET - Вт, 05.06.2007, 16.03
 
ДовгийДата: Вт, 05.06.2007, 17.11 | Повідомлення # 2
Група: Користувачі
Повідомлення: 88
Репутація: 2
Статус: Offline
...та дівчинка, шо зліва файна wink
в машинки характеристики хороші, навіть дуже, а, якщо в ній ше поколупатись трохи, можна зробити взагалі ракету... а от салон мені не сподобався


Покайся! Скоро вічність! :) :) :)
 
Форум клубу TSC » Авто розділ » Обговорення різних авто » Повернення Golf GTI Pirelli
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Ternopil Street Cars 2006-2007