Главная страницаРегистрацияВход Пт
17.05.2024
11.11
Приветствую Вас Гість" | RSS
[ Нові повідомлення · Користувачі · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: tarasuk  
Форум клубу TSC » Авто розділ » Обговорення різних авто » Мертві концепт-кари ГАЗ (огляд і фото)
Мертві концепт-кари ГАЗ (огляд і фото)
bryNETДата: Сб, 06.10.2007, 19.59 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністрація
Повідомлення: 794
Репутація: 14
Статус: Offline
Автомобіль був розроблений в середині 90-х років і був покликаний замінити на конвеєрі застарілу "Волгу". Основні особливості: новий аеродинамічний кузов з просторим салоном, передній привід з розташованою в картері двигуна головною парою, незалежна підвіска задніх коліс на косих важелях, повний привід (на версії 3104). На жаль, ГАЗ опинився не в змозі освоїти у виробництві ці машини і для конвеєра було запропоновано виготовити менш революційну модель ГАЗ 3111
[img]http://www.allavto.ru/katalog/gaz/3111/(1).jpg[/img]

в якій був залишений класичний привід з традиційною для Газу ресорною задньою підвіскою

Марка ГАЗ
Cерія 3104
Тип кузова седан
Кількість дверей 4
Кількість місць 5
Об'єм двигуна 2286 см3
Тип двигуна L4
Потужність двигуна 150/5200 к.с./об.хв
Тип приводу задній

Додаткові характеристики
Обертовий момент 210/4000 Нм/об хв
Клапанів на циліндр 4

ГАЗ 3106
прототип 1

прототип 2

Фахівці ВАТ "ГАЗ" повернулися до розробки позашляховиків в 1996 році. Тоді був створений перспективний повнопровідний автомобіль "Отаман". Повнопровіднийпасажирський автомобіль ГАЗ-3106 належить сімейству перспективних автомобілів підвищеної прохідності. У його просторому салоні можуть розміститися 7 чоловік, для перевезення вантажів передбачений великий багажний відсік. Більшість елементів платформи ГАЗ-3106 уніфіковано з вживаними в конструкції автомобіля ГАЗ-2308 "Отаман": передній і задній провідні мости, передня підвіска, рульове управління, гальмівна система і колеса. Редуктор, маточинний вузол і гальмівний механізм максимально уніфіковані з вживаними на "Соболеві". Жорсткий задній міст на ресорній підвісці передбачає можливість установки вузла блокування. ГАЗ-3106 має залежні задня і передня підвіски, що забезпечує постійність просвіту між дорогою і редукторами мостів, а значить - кращу прохідність. У конструкції передньої підвіски застосовані пружини і могутні подовжні важелі. Оригінальна, така, що блокується з коробкою передач роздаточна коробка сполучена ланцюговою передачею з переднім мостом. Передбачено оснащення автомобіля рядними 4-циліндровими бензиновими і 5-циліндровими дизельними двигунами ГАЗ-560 ("STEYR"), а також V-образними 6-циліндровими і 8-циліндровими бензиновими.

Добавлено (06.10.2007, 19.59)
---------------------------------------------
Перший показ в Москві в 1996 році. Повнопровідний автомобіль - пікап ГАЗ-2308 "Отаман" вантажопідйомністю 800 кг є базовою моделлю сімейства перспективних вантажних і вантажопасажирських автомобілів пікапів підвищеної прохідності, призначених для експлуатації як на упорядкованих дорогах, так і на перетнутій місцевості. Автомобіль має окрему раму, що забезпечує міцність і довговічність конструкції, простору і зручну тримісну кабіну від вантажного автомобіля ГАЗ-3309 і оригінальне оперення з сучасним дизайном.
Платформа автомобіля пікап базується на наявних або модифікованих агрегатах шасі легкового автомобіля "Волга" (передній і задній провідні мости, рульовий механізм, задня ресорна підвіска), вантажівок "Газель" (КПП і роздаточна коробка, гальмівні механізми, амортизатори, паливний бак). Наявність постійного повного приводу забезпечує автомобілю пікапу додаткову стійкість, значно велику безпеку і вищу середню швидкість при русі на слизьких дорогах, покращує прохідність і зручність управління автомобілем на бездоріжжі. Окрім базової повнопровідний моделі пікапа є простіша, дешевша і економічніша в експлуатації задньопривідна модель ГАЗ-2309. На базі шасі автомобіля ГАЗ-2308 планується створити ряд додаткових модифікацій, зокрема моделі пікапа з пасажирським кузовом.

Колісна формула 4х4
Кількість місць 3
Максимальна швидкість 120 км/год
Контрольна витрата палива, л/100 км. 12,5
Вантажопідйомність, кг 800
Споряджена маса, кг 1800
Розміри, мм: габаритні 5030х1870х2070
платформи, внутрішні 2220х1600х570
Вантажна висота, мм 890
База, мм 3100
Кліренс, мм 215
Двигун Бензин., карб., з верхніми клапанами

Модель ЗМЗ-4063.10
Число циліндрів/клапанів на циліндр 4/4
Робочий об'єм, л 2,3
Ступінь стиснення 9,5
Шини 225/75 R1




Повідомлення відредагував bryNET - Сб, 06.10.2007, 20.05
 
SanyДата: Вт, 09.10.2007, 08.53 | Повідомлення # 2
Група: Адміністрація
Повідомлення: 353
Репутація: 9
Статус: Offline
cry

Мир!
 
Форум клубу TSC » Авто розділ » Обговорення різних авто » Мертві концепт-кари ГАЗ (огляд і фото)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Ternopil Street Cars 2006-2007