Главная страницаРегистрацияВход Нд
19.05.2024
14.03
Приветствую Вас Гість" | RSS
[ Нові повідомлення · Користувачі · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: moZok, DjPabik  
Форум клубу TSC » Гараж » Ремонт » Карбюратори (Все про них)
Карбюратори
bryNETДата: Ср, 27.09.2006, 11.42 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністрація
Повідомлення: 794
Репутація: 14
Статус: Offline
Хто хоче скачуйте статтю з сайту ось тут... класна річ

 
funof325Дата: Чт, 26.10.2006, 17.22 | Повідомлення # 2
Група: Свої
Повідомлення: 181
Репутація: 4
Статус: Offline
там написано, що для нормальної виробітки двигуна потрібно пітримувати режим роботи від 3500 до 5500 об/хв
я пробував, щось у мене не получається мого до 4500 розкрутити


Сім - не вісім!
 
nfsДата: Пт, 27.10.2006, 17.09 | Повідомлення # 3
Група: Користувачі
Повідомлення: 20
Репутація: 0
Статус: Offline
а виробітка, це типу шоб він виробився - коли міняти треба - шутю... smile
нє, то не нормальна тоді виробітка а повна :)))

ну я як дам 4500 - часом є то на мене всі на зупинках і тротуарах дивляться, уж оч. моя банка ненавяжчиво дає про себе чути...

ну, на слаломі ТТК (22 жовтня, доречі в задньому приводі 1 -ше місце smile ) то до 5500 крутив, нє ну на 5 км пробував - чисто для теста - то при 5500 було на 2 передачі 80, ну скиньте похибку спідометра, ну думаю 70 реально - звичайно то фікня, бо знаю хто може 120 взяти smile (не на жигулі) - але 70, то якшо тяга нормальна, то рєзко дати з 30 на 70 по місту - файна штука - коли дуже треба когось обігнати...


_________________
Opel Corsa NFS паркетник стеклопластмассовый,
ВАЗ 21063 Бульбуляторпрямотокшипованный,
ЗАЗ 968М AllRoad 1х4, бипрямоток, 0.5 сталь кувалдынебоюсь
---
куда хочу туды и еду...


Повідомлення відредагував nfs - Пт, 27.10.2006, 17.10
 
funof325Дата: Пн, 30.10.2006, 10.24 | Повідомлення # 4
Група: Свої
Повідомлення: 181
Репутація: 4
Статус: Offline
під нормальною виробіткою я мав на увазі, що двигун відпрацьовує максимальний або наближений до максимального можливий свій ресурс роботи

Сім - не вісім!
 
nfsДата: Пт, 03.11.2006, 16.36 | Повідомлення # 5
Група: Користувачі
Повідомлення: 20
Репутація: 0
Статус: Offline
нє ну не знаю як то не получається до 4500...

вроді у всіх получається, якшо покрутити, я технічно покишо не сильний не поясню, але ну дай на першій газу до підлоги (не обовязково ривком), другу покрути, третю до кінця, якшо невже не накрутиш хотяб 5 000 ? (вижми зчеплення прогазуй врешті решт)

знайомий жигуля до 8 крутив (правда не знаю шо там з мотором і головою було намучено...)


_________________
Opel Corsa NFS паркетник стеклопластмассовый,
ВАЗ 21063 Бульбуляторпрямотокшипованный,
ЗАЗ 968М AllRoad 1х4, бипрямоток, 0.5 сталь кувалдынебоюсь
---
куда хочу туды и еду...
 
BoraДата: Пт, 03.11.2006, 17.22 | Повідомлення # 6
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
Quote (nfs)
знайомий жигуля до 8 крутив

Ше за тих часів, коли мав жигулика, то мотор в стандавтному варыанті на холосту викручував десь 7500.....
А вот якщо мотор на ходу більше 3000-3500 невикручує, тре дивитися другу камеру, може заклинило і не відкривається....


Street Spirits Ternopil

21099 таке собі зубилко :)

Газ в пол - і на встречку

убийца ауди :)

 
funof325Дата: Чт, 09.11.2006, 13.06 | Повідомлення # 7
Група: Свої
Повідомлення: 181
Репутація: 4
Статус: Offline
хочеш підвищити активність форумної теми, напиши, що в тебе щось не получається...
розвиває мій жигуль обороти в межах 5000, але признайте - постійно їздити на таких режимах роботи двигуна, дуже втомлює, від світлофора до світлофора наприклад, тільки розігнав, вже потрібно гальмувати
думаю, що думка про такий режим роботи двигуна трохи суперечлива


Сім - не вісім!
 
BoraДата: Чт, 09.11.2006, 14.07 | Повідомлення # 8
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
Quote (funof325)
постійно їздити на таких режимах роботи двигуна, дуже втомлює

Вуха вянуть від реву мотора..... знаю таке.... проходили
Quote (funof325)
від світлофора до світлофора наприклад

Зато як розігнав...... на першій-другій стрілка в червону зону - і всі машини позаду....(але це за умови, що на тому самому світофорі не буде стояти ще один такий самий гонщик.....)
Для нормальної їзди більше 3 можна нерозкручувати.... а вот тоді коли поганяти появляється бажання.... тоді мона і до 5 і в червону зону..... правда з почуттям міри smile


Street Spirits Ternopil

21099 таке собі зубилко :)

Газ в пол - і на встречку

убийца ауди :)



Повідомлення відредагував Bora - Чт, 09.11.2006, 14.08
 
BrVladДата: Нд, 16.09.2007, 19.45 | Повідомлення # 9
Група: Користувачі
Повідомлення: 70
Репутація: 2
Статус: Offline
В мене є питання.
Я маю ВАЗ 21063, 4 ступка, мотор 11.
Від одних людей я чув що 5000 на 4 передачі то вже предел, і буде гаплик мотору.
Скільки я максимально можу вижати з нього, до тих пір шоб мені мотор незастукав???


 
BoraДата: Пн, 17.09.2007, 18.57 | Повідомлення # 10
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
Quote (BrVlad)
Скільки я максимально можу вижати з нього, до тих пір шоб мені мотор незастукав???

А це залежить від стану мотору......
Якщо мотор нормальний то до 5500 і ніц небуде.... він на то розрахований... (але ж не постійно так їздити..... тре мати почуття міри)

Якщо мотору тапочки то ти його більше 4000 просто незможеш розкрутити.....

І взагалі в жигулів мотор моторові рознь...... один буде витримувати і 7500 другий при 6000 застукає, а третій більше 4500 невикрутиш... лотерея мля.... і ніц тут не зробиш.....


Street Spirits Ternopil

21099 таке собі зубилко :)

Газ в пол - і на встречку

убийца ауди :)

 
tarasukДата: Пн, 17.09.2007, 22.31 | Повідомлення # 11
Президент
Група: Адміністрація
Повідомлення: 537
Репутація: 24
Статус: Offline
Quote (Bora)
І взагалі в жигулів мотор моторові рознь...... один буде витримувати і 7500 другий при 6000 застукає, а третій більше 4500 невикрутиш... лотерея мля.... і ніц тут не зробиш.....

В цьому ти правий..... cool

Добавлено (17.09.2007, 22.31)
---------------------------------------------
Правда є ще одне але! Залежно чи мотор правильно настроєний і карб!
Після ремонту мотору я не міг його розкрутити на великі обороти, прийшлося після обкатки перенастроювати трішки його! Виставляння по мітках "і якихось градусах" ) ( я не моторист))) , виставляти клапана ітд ....... і в кінцевому результаті налаштування карба, заміна свічок і дротів на більш якісніші!


Куплю акції ГАЇ, МВС, СБУ ;)
 
BoraДата: Вт, 18.09.2007, 11.09 | Повідомлення # 12
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
Quote (tarasuk)
налаштування карба,

вот вот... як настроїш - так і поїдеш...... захочеш економити - прощай обороти..... поганяти - прощай бензин..... тре шукати свою власну золоту середину..... тобто скіко бензи згоден заливати в машину....


Street Spirits Ternopil

21099 таке собі зубилко :)

Газ в пол - і на встречку

убийца ауди :)

 
BrVladДата: Ср, 19.09.2007, 18.58 | Повідомлення # 13
Група: Користувачі
Повідомлення: 70
Репутація: 2
Статус: Offline
Ну мотор нормальний, так по ходу діла нічо йому небракує. Він може набрати багато обертів, тіки боюсь щоб незастукав.
А в випадку "захочеш економити - прощай обороти..... поганяти - прощай бензин" то я згіден, але деколи хочеться поганяти, бензин то в тій ситуації мелоч biggrin


 
BoraДата: Чт, 27.09.2007, 14.52 | Повідомлення # 14
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
Quote (BrVlad)
Ну мотор нормальний, так по ходу діла нічо йому небракує. Він може набрати багато обертів, тіки боюсь щоб незастукав

Ну це вже тобі ріщати..... якщо ти не впевнений в моторі - краще не крути.... А якщо впевнений - то ти сам тоді майш знати міру свого мотора.....

І ще - як казав один знайомий - "це дорогий вид спорту".....

Знаю людину яка за останній рік вже третій раз робить мотор.... але він сам свідомо йде на те шоб його вбивати.....

Так шо рішай сам..... я вже писав - радянські машини+нові запчастини(шо мона купити в нас на базарі) - лотерея....


Street Spirits Ternopil

21099 таке собі зубилко :)

Газ в пол - і на встречку

убийца ауди :)

 
AlexДата: Пт, 19.10.2007, 20.10 | Повідомлення # 15
Група: Користувачі
Повідомлення: 42
Репутація: 0
Статус: Offline
Є норм карбюраторщик в галицькому коледжі біля птічки, ну він там вчительом трудового чи чого там працює, просто попитатись..... Класний спец.....

Alex
 
Форум клубу TSC » Гараж » Ремонт » Карбюратори (Все про них)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Ternopil Street Cars 2006-2007