Підвищення ККД двіжка
|
|
moZok | Дата: Сб, 17.02.2007, 23.08 | Повідомлення # 1 |
Група: Злосний модератор
Повідомлення: 96
Репутація: 7
Статус: Offline
| При піднятті температури робочої суміші - зростає ККД двигуна (кажись) так от, що скажете якщо зробити подачу гарячого провітря в двигун круглий рік - зробити повітряний провід навколо чи над випускного колектора:lumped: Ви скажете - температура двіжка підніметься!! Так, якшо не охолоджувати додатково, але це вже ін тема Хотілось би почути критику. А ще краще реальні поради
Жінку - так, Собаку - можливо, Машину - НІКОЛИ!
|
|
| |
tarasuk | Дата: Нд, 18.02.2007, 02.11 | Повідомлення # 2 |
Президент
Група: Адміністрація
Повідомлення: 537
Репутація: 24
Статус: Offline
| Quote (moZok) | При піднятті температури робочої суміші - зростає ККД двигуна (кажись) так от, що скажете якщо зробити подачу гарячого провітря в двигун круглий рік - зробити повітряний провід навколо чи над випускного колектора | Якщо піднімеш температуру робочої суміші, то густина тої суміші розширюється (збільшується) і її стає більше! А отже палива поступає через клапани менше..... Но якщо взяти опустити температуру робочої суміші, то густина тої суміші стає меншою, а отже більша кількість палива поступає через клапан! От так от! Quote (moZok) | Ви скажете - температура двіжка підніметься!! | Якщо підняти температуру робочої суміші, то підніметься і сутєво. На високих оборотах авто буде задихатися (і можливо троїти). Quote (moZok) | А ще краще реальні поради | Реально температуру робочої суміші потрібно не піднімати, а опускати ....
Куплю акції ГАЇ, МВС, СБУ ;)
|
|
| |
ATOM222 | Дата: Ср, 07.03.2007, 14.52 | Повідомлення # 3 |
Група: Користувачі
Повідомлення: 14
Репутація: 1
Статус: Offline
| Думаю, що якшо голова блоку не толстостінна, а звичайна... То вона просто не витримає... + масло при надвисоких температурах втрачає свої властивості.... - воно дуже швидко стікає зі стінок циліндрів = смазки 0.... Не даром коли ставлять турбіну - яка подає гаряче повітря... ставлять ще й інтеркулер, який його охолоджує.... Це актуально хіба що для драгстерів... але вони і так працюють на метанолі... там температура згоряння шось 4 чи 7 тисяч градусів....
Powered by GTI-центр. "No motorsport, no life"
|
|
| |
Bora | Дата: Ср, 07.03.2007, 15.06 | Повідомлення # 4 |
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
| Quote (tarasuk) | Якщо піднімеш температуру робочої суміші, то густина тої суміші розширюється (збільшується) і її стає більше! А отже палива поступає через клапани менше.....Но якщо взяти опустити температуру робочої суміші, то густина тої суміші стає меншою, а отже більша кількість палива поступає через клапан! От так от! | не більше поступає через клапан а більше може згоріти в даному обємі. В моторі не головне скіко ти туда вляв бензи...... можна хоть циліндри заляти всерівно машина швидше не поїде..... Головне скіко там бензи може згоріти........ даси більше воздуху нестисненого - збіднена сумін... менше воздуха - збагачена а нарахунок Quote (tarasuk) | Реально температуру робочої суміші потрібно не піднімати, а опускати .... | цілком підтримую. а ше краще шоб крім охолодження суміш стиснути :).......
Street Spirits Ternopil 21099 таке собі зубилко :) Газ в пол - і на встречку убийца ауди :)
|
|
| |
su | Дата: Ср, 07.03.2007, 18.04 | Повідомлення # 5 |
Група: Користувачі
Повідомлення: 49
Репутація: 1
Статус: Offline
| Quote | При піднятті температури робочої суміші - зростає ККД двигуна (кажись) | Всі охолодити хочуть, а ти гріти
|
|
| |
moZok | Дата: Ср, 07.03.2007, 22.24 | Повідомлення # 6 |
Група: Злосний модератор
Повідомлення: 96
Репутація: 7
Статус: Offline
| su, я написав (КАЖИСЬ) А що спитати не можна?
Жінку - так, Собаку - можливо, Машину - НІКОЛИ!
|
|
| |
tarasuk | Дата: Ср, 07.03.2007, 23.20 | Повідомлення # 7 |
Президент
Група: Адміністрація
Повідомлення: 537
Репутація: 24
Статус: Offline
| Quote (moZok) | А що спитати не можна? | Звичайно що можна, навіть потрібно!!!
Куплю акції ГАЇ, МВС, СБУ ;)
|
|
| |
moZok | Дата: Чт, 03.05.2007, 10.54 | Повідомлення # 8 |
Група: Злосний модератор
Повідомлення: 96
Репутація: 7
Статус: Offline
| Для підвищення ККД двіжка 1 з 2 1)підігрівати повітря і подавати його під тиском 2)охолоджувати повітря Якщо підвести "шланг" від повітряного фільтра до вентилятора холодження. Він ж гонить повітря на двіг, то хай чуть ще гонить і в карб??????? (у ВАЗ21011 він не електричний!)
Жінку - так, Собаку - можливо, Машину - НІКОЛИ!
|
|
| |
funof325 | Дата: Пт, 22.06.2007, 09.53 | Повідомлення # 9 |
Група: Свої
Повідомлення: 181
Репутація: 4
Статус: Offline
| ось вам науково обгрунтована відповідь на ваші запитання, після цього тему думаю можна закрити
Сім - не вісім!
Повідомлення відредагував funof325 - Пт, 22.06.2007, 09.53 |
|
| |
Дуболом | Дата: Пт, 29.06.2007, 22.13 | Повідомлення # 10 |
Група: Користувачі
Повідомлення: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
| moZok, Ти напевно курнув шось,або укаловся харашо(с) Сам поняв шо зморозив?
|
|
| |
moZok | Дата: Нд, 01.07.2007, 15.41 | Повідомлення # 11 |
Група: Злосний модератор
Повідомлення: 96
Репутація: 7
Статус: Offline
| Quote (Дуболом) Ти напевно курнув шось,або укаловся харашо(с) Сам поняв шо зморозив? маєш що по темі сказати - скажи, а не фігню пиши funof325, спс за лінк - цікаво
Жінку - так, Собаку - можливо, Машину - НІКОЛИ!
|
|
| |
Дуболом | Дата: Пн, 02.07.2007, 00.02 | Повідомлення # 12 |
Група: Користувачі
Повідомлення: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
| moZok, Та ладно,без обід...але погодься,"зробити подачу гарячого провітря" це смішно:)
|
|
| |