Главная страницаРегистрацияВход Сб
21.12.2024
07.29
Приветствую Вас Гість" | RSS
[ Нові повідомлення · Користувачі · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Sany, DjPabik  
Підвищення ККД двіжка
moZokДата: Сб, 17.02.2007, 23.08 | Повідомлення # 1
Група: Злосний модератор
Повідомлення: 96
Репутація: 7
Статус: Offline
При піднятті температури робочої суміші - зростає ККД двигуна (кажись) так от, що скажете якщо зробити подачу гарячого провітря в двигун круглий рік - зробити повітряний провід навколо чи над випускного колектора:lumped:
Ви скажете - температура двіжка підніметься!! Так, якшо не охолоджувати додатково, але це вже ін тема
Хотілось би почути критику. А ще краще реальні поради



Жінку - так,
Собаку - можливо,
Машину - НІКОЛИ!
 
tarasukДата: Нд, 18.02.2007, 02.11 | Повідомлення # 2
Президент
Група: Адміністрація
Повідомлення: 537
Репутація: 24
Статус: Offline
Quote (moZok)
При піднятті температури робочої суміші - зростає ККД двигуна (кажись) так от, що скажете якщо зробити подачу гарячого провітря в двигун круглий рік - зробити повітряний провід навколо чи над випускного колектора lumped

Якщо піднімеш температуру робочої суміші, то густина тої суміші розширюється (збільшується) і її стає більше! А отже палива поступає через клапани менше.....
Но якщо взяти опустити температуру робочої суміші, то густина тої суміші стає меншою, а отже більша кількість палива поступає через клапан! От так от! cool

Quote (moZok)
Ви скажете - температура двіжка підніметься!!

Якщо підняти температуру робочої суміші, то підніметься і сутєво. На високих оборотах авто буде задихатися (і можливо троїти). wink cool

Quote (moZok)
А ще краще реальні поради

Реально температуру робочої суміші потрібно не піднімати, а опускати .... wink


Куплю акції ГАЇ, МВС, СБУ ;)
 
ATOM222Дата: Ср, 07.03.2007, 14.52 | Повідомлення # 3
Група: Користувачі
Повідомлення: 14
Репутація: 1
Статус: Offline
Думаю, що якшо голова блоку не толстостінна, а звичайна... То вона просто не витримає... + масло при надвисоких температурах втрачає свої властивості.... - воно дуже швидко стікає зі стінок циліндрів = смазки 0....
Не даром коли ставлять турбіну - яка подає гаряче повітря... ставлять ще й інтеркулер, який його охолоджує....
Це актуально хіба що для драгстерів... але вони і так працюють на метанолі... там температура згоряння шось 4 чи 7 тисяч градусів....


Powered by GTI-центр. "No motorsport, no life"
 
BoraДата: Ср, 07.03.2007, 15.06 | Повідомлення # 4
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
Quote (tarasuk)
Якщо піднімеш температуру робочої суміші, то густина тої суміші розширюється (збільшується) і її стає більше! А отже палива поступає через клапани менше.....Но якщо взяти опустити температуру робочої суміші, то густина тої суміші стає меншою, а отже більша кількість палива поступає через клапан! От так от!

не більше поступає через клапан а більше може згоріти в даному обємі.
В моторі не головне скіко ти туда вляв бензи...... можна хоть циліндри заляти всерівно машина швидше не поїде.....
Головне скіко там бензи може згоріти........

даси більше воздуху нестисненого - збіднена сумін...
менше воздуха - збагачена

а нарахунок
Quote (tarasuk)
Реально температуру робочої суміші потрібно не піднімати, а опускати ....

цілком підтримую. а ше краще шоб крім охолодження суміш стиснути :).......


Street Spirits Ternopil

21099 таке собі зубилко :)

Газ в пол - і на встречку

убийца ауди :)

 
suДата: Ср, 07.03.2007, 18.04 | Повідомлення # 5
Група: Користувачі
Повідомлення: 49
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote
При піднятті температури робочої суміші - зростає ККД двигуна (кажись)

Всі охолодити хочуть, а ти гріти smile


 
moZokДата: Ср, 07.03.2007, 22.24 | Повідомлення # 6
Група: Злосний модератор
Повідомлення: 96
Репутація: 7
Статус: Offline
su, я написав (КАЖИСЬ)

А що спитати не можна?



Жінку - так,
Собаку - можливо,
Машину - НІКОЛИ!
 
tarasukДата: Ср, 07.03.2007, 23.20 | Повідомлення # 7
Президент
Група: Адміністрація
Повідомлення: 537
Репутація: 24
Статус: Offline
Quote (moZok)
А що спитати не можна?

Звичайно що можна, навіть потрібно!!! wink


Куплю акції ГАЇ, МВС, СБУ ;)
 
moZokДата: Чт, 03.05.2007, 10.54 | Повідомлення # 8
Група: Злосний модератор
Повідомлення: 96
Репутація: 7
Статус: Offline
Для підвищення ККД двіжка 1 з 2
1)підігрівати повітря і подавати його під тиском
2)охолоджувати повітря

Якщо підвести "шланг" від повітряного фільтра до вентилятора холодження. Він ж гонить повітря на двіг, то хай чуть ще гонить і в карб???????
(у ВАЗ21011 він не електричний!)



Жінку - так,
Собаку - можливо,
Машину - НІКОЛИ!
 
funof325Дата: Пт, 22.06.2007, 09.53 | Повідомлення # 9
Група: Свої
Повідомлення: 181
Репутація: 4
Статус: Offline
ось вам науково обгрунтована відповідь на ваші запитання, після цього тему думаю можна закрити
Долучення: 33090837.doc (97.0 Kb)


Сім - не вісім!

Повідомлення відредагував funof325 - Пт, 22.06.2007, 09.53
 
ДуболомДата: Пт, 29.06.2007, 22.13 | Повідомлення # 10
Група: Користувачі
Повідомлення: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
moZok,
Ти напевно курнув шось,або укаловся харашо(с) Сам поняв шо зморозив?
 
moZokДата: Нд, 01.07.2007, 15.41 | Повідомлення # 11
Група: Злосний модератор
Повідомлення: 96
Репутація: 7
Статус: Offline
Quote (Дуболом)
Ти напевно курнув шось,або укаловся харашо(с) Сам поняв шо зморозив?

маєш що по темі сказати - скажи, а не фігню пиши angry
funof325, спс за лінк - цікаво



Жінку - так,
Собаку - можливо,
Машину - НІКОЛИ!
 
ДуболомДата: Пн, 02.07.2007, 00.02 | Повідомлення # 12
Група: Користувачі
Повідомлення: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
moZok,
Та ладно,без обід...але погодься,"зробити подачу гарячого провітря" це смішно:)
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Ternopil Street Cars 2006-2007