Главная страницаРегистрацияВход Пн
29.04.2024
11.41
Приветствую Вас Гість" | RSS
[ Нові повідомлення · Користувачі · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: bryNET  
Форум клубу TSC » Авто розділ » Історії марок авто » Suzuki
Suzuki
bryNETДата: Чт, 15.02.2007, 22.28 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністрація
Повідомлення: 794
Репутація: 14
Статус: Offline
«Сузуки» (Suzuki Motor Co. Ltd.), японська компанія, що спеціалізується на виробництві малолітражних і компактних автомобілів підвищеної прохідності. Штаб-квартира знаходиться в Хамамацу. ДО 2001 року третина акцій належить концерну «Дженерал Моторс». Компанія Suzuki була заснована Michio Suzuki (Мачио Сузуки) у невеликому сільці Хамамутсу на узбережжя Японії в 1920 і займалася виробництвом ткацьких верстатів. Проект по створенню маленького автомобіля був початий у 1937, і до 1939 кілька компактних автомобілів досвідченого зразка були закінчені. Розвиток проекту був припинений, коли уряд оголосив, що цивільні легкові автомобілі є "несуттєвим товаром" і Сузуки наказав зупинити виробництво. По закінченні війни погляд Судзуки знову звернувся до автомобілебудування. У результаті був створений моторизований велосипед, названий Power Free. Розроблений, щоб бути недорогим і простої в будівлі й обслуговуванні Power Free був оснащений 36 куб. див. двотактним двигуном. Безпрецедентна особливість була в Two-sprocket системі механізму, що дозволяла людині за допомогою педалей допомагати двигуну, чи роз'єднати педалі і пересуватися тільки за допомогою двигуна. ДО 1954 Сузуки робив 6000 мотоциклів на місяць і змінив назву компанії на Suzuki Motor Co., Ltd. Після успіху перших мотоциклів, Suzuki створив свій перший автомобіль: 1955 Suzulight. Автомобіль уключав радикальні нововведення, такі як передній і повний привід, незалежну підвіску і кермовий механізм типу шестірня-рейка. Чотирма десятиліттями пізніше ці особливості стали стандартом на автомобілях в усьому світі. 1967 Представлене нове покоління переднеприводных моделей Fronte-360. Автомобілі оснащувалися 2-цилинровым двигуном потужністю 30 л. с. Кінець 70-х рр. ознаменувався появою оригінального полноприводного мікроавтомобіля Jimny, оснащеного 3-циліндровими моторами обсягом 539 і 797 куб. див. Удосконалений варіант Jimny серії "SJ410" представлений у 1981. Автомобіль протягом ряду років експортувався в багато країн. У 1977 Suzuki узявся за виготовлення двигунів для моторних човнів. До 1980-ым Suzuki продавав повну лінію двотактних двигунів, у межах від скромних 2 л.с. до могутніх 225 л. с. Попутно Suzuki представив ряд великих технологічних досягнень: комп'ютерне керування двигуном, що забезпечує оптимальні режими роботи двигуна. Suzuki - перша компанія, що дала трирічну обмежену гарантію - саму довгу коли-небудь, пропоновану для морських двигунів. У 1981 була випущена перша модель Alto. Для європейського ринку машина оснащена однолітровим 4-циліндровим двигуном потужністю 54 л.с. На замовлення машина виробляється з пятиступенчатой коробкою чи передач із триступінчастої автоматичний. З осені 1994 ця модель робиться в Індії.

Добавлено (15.02.2007, 22.28)
---------------------------------------------
Щоб залучити купівельний попит 5-дверный хэтчбек продається за ціною 3-дверного. З 1982 освоєне виробництво нового покоління мікроавтомобілів Fronte/Alto/Cervo з 2-, 3- і 5-дверними кузовами і 3-циліндровими моторами потужністю 29-40 л. с. У 1983 році на ринок випускається легковий автомобіль Cultus (Swift) з літровим двигуном. Машини моделі Swift випускаються для європейського ринку в Угорщині на підприємстві Suzuki. Випуск Swift помітно скорочений і тепер виробляються тільки 3- і 5-дверні хэтчбеки у варіантах GLS і GC з економічним 1,0-літровим мотором потужністю 53 л.с. У 1985, Suzuki зробив великий прорив, представивши автомобільну лінію в США. Протягом 30 років, Suzuki створив репутацію Японії як виготовлювача всесвітньо відомих маленьких автомобілів. Suzuki випустив на американський ринок модель з полноприводной трансмісією 4WD Samurai. Suzuki Samurai були розхапані сотнями тисяч американців, хто хотіли спортивні і практичні засоби пересування. У 1988 році з'явилася така відома модель Suzuki, як Escudo (Vitara), що оснащувалася 1,6-літровим двигуном потужністю 95 л.с. і повним приводом. Модель Vitara відрізняється різноманіттям назв і виконань. У США машина відома як Geo Tracker, у Японії — як Escudo. Автомобіль випускається з трьох- чи пятидверными кузовами, з м'яким чи твердим верхом. Виробляється також длиннобазный пятидверный «універсал» Vitara Long, що оснащується типом двигуна за бажанням клієнта. 1990-і роки почалися зі зміни назви компанії на Suzuki Motor Corporation. Модельний ряд обновився і розширився: у 1991 році почався випуск маленького 2-місцевого автомобіля Cappuccino. У 1993 появу моделі Wagon R, початок виробництва і продажів у Єгипті, підписання контракту про відкриття спільного підприємства в Китаї, відкриття заводу в Угорщині. У наступному, 1994 року загальна кількість випущених у Японії автомобілів досягло 10 мільйонів. У 1995 році вийшли нові моделі – субкомпактный легковий автомобіль Baleno, X-90, побудований на шасі Vitara, а також велосипед з електроприводом LOVE. У США почалися продажі моделі Metro під маркою Geo. 1997 рік – поява моделі Wagon R Wide (Wagon R+) – однолітрового субкомпактного автомобіля, що продавався кількістю близько 250000 одиниць у рік. У Європі початок продажів Metro під маркою Chevrolet. Презентація моделі Gran Vitara, оснащеної двигунами 1,6-2,5 л і потужністю 107-160 л. с відбулося в 1997 р. 1998 рік – моделі Kei і Grand Vitara (для закордонних ринків), 1999 рік – 7-місцевий Every+. Загальна кількість випущених до 1999 року мотоциклів досягло 40 мільйонів. У тім же 1999 року була підписана ділова угода з Fuji Heavy Industries. ДО 2000 року Suzuki досягла 12-го місця серед автовиробників світу з величиною продажів близько 1,8 мільйона одиниць у рік. Відзначивши свою 80-ую річницю, компанія перемінила президента (їм став Масао Тода), заснувала фонд утворення і культури, випустила на ринок нові моделі – Wagon R Solio і Grand Escudo. А в 2001 році на американський ринок вийшла нова модель – 7-місцевий внедорожник XL-7, найбільший по розмірах автомобіль Suzuki. У Японії ж були представлені легковий Aerio із двигуном 1,5 л, Aerio Sedan, 7-місцевий Every Landy із двигуном 1,3 л, а також міні-кар MR Wagon. Компанія відмовилася від використання свинцю при фарбуванні автомобілів і мотоциклів. Крім автомобільної продукції, були випущені нові моделі мотоциклів – великий 1,2-літровий GS1200SS, 400-кубовий Intruder Classic в американському стилі, GSX1400 і інші. Був анонсований продукт спільної роботи Suzuki і General Motors – Chevrolet Cruze, а також досягнуті угоди з Kawasaki і Nissan. 2002 рік – поява моделі Jimny Sierra, міні-кара Alto Lapin, початок експорту Chevrolet Cruze. З маленької групи талановитих інженерів, що розробляють ткацькі верстати, Suzuki виросла у всесвітню компанію чисельністю майже 15 000 чоловік, що створюють і поширюють виробу більш ніж у 170 країнах.


 
Форум клубу TSC » Авто розділ » Історії марок авто » Suzuki
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Ternopil Street Cars 2006-2007