З появою двигуна внутрішнього згорання світ у буквальному значенні почав рухатися. Нова силова установка забезпечила можливість їзди, що не залежить від капризів погоди, ні від здоров'я коня, ні від наявності рейкового шляху. Однак, незважаючи на стрімке поширення автомобіля по усьому світі, не срізь його радо зустрічали. Доходило до смішного. Наприклад, тільки у 1896 році британський парламент скасував постанову "Перед кожним екіпажем без коня має скакати людина з червоним прапором і попереджати про небезпеку". Проте вже наприкінці 1899 року Карл Бенц володів найбільшим у світі автомобільним заводом з майном, оцінюваним у 3,25 млн. марок золотом. На той час на заводі було складено 603 автомобілі. Готліб Даймлер випустив на той момент 96 машин. У 1903 році Генрі Форд заснував компанію "Форд мотор", що до кінця 1919-го склала мільйон автомобілів! У 1916 році з'явилася компанія "Дженерал Моторс", у 1925-му – "Крайслер", і пішло, вірніше, поїхало… Можливість для бурхливого розвитку компанії "Даймлер Моторен Газельшафт", створеної у 1890 році, прийшла через кордон. Майбутній директор її представництва у Франції, віденський купець Еміль Еллінек, що розбагатів на замовленні і збуті рекламної продукції, чудово знав, що добрий товар потребує ексклюзивного маркетингу. Тому, вирішивши зайнятися автомобільним бізнесом, він бере участь у перегонах, але записується на них під ім'ям своєї дочки Мерседес. 6 березня 1900 року його водій В. Багер виграє приз на гоночному автомобілі моделі "Даймлер-Фенікс" (23 к.с., середня швидкість 34,7 км/год). Через рік після цієї перемоги генеральний секретар автомобільного французького клубу Поль Мейян кидає фразу: "Ми вступили а еру "Мерседес". У 1902 році ця назва була зареєстрована як товаринй знак цієї фірми, і от уже Рокфеллер купує "Мерседес". Перший "Мерседес", випущений у 1901 році, був оснащений всіма основними вузлами, що існують дотепер: трансмісією, що працює через зчеплення з диференціальним приводом, системою змащення, двома гальмовими системами. Чотирициліндровий двигун об’ємом 5319 куб. см і потужністю 29 кВт (40 к. с.) дозволяв машині розвивати швидкість 75 км/год. Під час поїздки потік повітря був надто сильним, тому всі наступні моделі оснащували вітровим склом – новинкою для автомобілів того часу. Крім машин, "Даймлер Моторен Газельшафт" робила суднові й авіаційні двигуни, що дало привід у 1909 році прийняти як логотип компанії трипроменеву зірку – символ успіхів марки на суші, воді й у повітрі. У 1926 році відбулося злиття фірм "Daimler" і "Benz", і зірка була уписана в кільце з лавровим вінком – данина минулим перемогам автомобілів марки "Бенц" на перегонах. У такому вигляді емблема нерідко використовується і понині нарівні з відомим усім значком.
Источник: http://№43(199) Всеукраїнської технічної газети" від 26.10.2006 р. |
Категория: Експлуатація та ремонт | Добавил: funof325 (26.10.2006)
|
Просмотров: 2342 | Комментарии: 2
| Рейтинг: 0.0
|