Главная страница | Регистрация | Вход
Сб, 21.12.2024, 13.02
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Категории каталога
Експлуатація та ремонт [2]
Все про експлуатацію та ремонт ваших авто
Тюнінг [12]
Все по тюнінгу
Наш опрос
В яку пору року Ви любите їздити на авто

Результати · Архів опитувань

Всього відповідей: 351
Начало » Статьи » все про авто » Тюнінг

Drift Настройка машини.
Дріфтінг існує на грані між шоу і спортом, він знайшов популярність зовсім недавно. Піонерами дріфтінг руху були молоді люди, вони збиралися на великих парковках, де і освоювали ази дріфтінга, залишаючи на асфальті сліди від гуми у вигляді чорних кругів. Небагато чим пізніше вони стали влаштовувати змагання. В рамках підготовки до цих змагань автомобілі піддавалися серйозному доопрацюванню, зміни стосувалися двигуна і підвіски. Проте в автоспорті різні методи управління автомобілем в ковзанні знайшли широке застосування ще задовго до того, як дріфтінг розповсюдився як самостійний вигляд. Багато хто вважає що дріфтінг це спосіб пройти поворот швидше. Раніше це дійсно було так, оскільки діагональна структура і компоненти гуми, яка тоді використовувалася в гонках не могла забезпечити високий коефіцієнт зчеплення дорогою. Тому техніка занесення автомобіля застосовувалася для того, щоб змістити точку розгону ближче до геометричного центру повороту. Інакше кажучи, розгін дозволяв раніше почати прискорення. Тоді навіть автомобілі класу «формула» проходили повороти із занесенням. Винахід радіальної гуми і нових компонентів кардинально змінив ситуацію. Гума з великою плямою контакту і високим коефіцієнтом зчеплення здатна забезпечити стійке положення автомобіля на трасі, при цьому автомобіль пройде поворот швидше, ніж в занесенні. Проте для ралії ковзання все ще залишається актуальним. Методи управління автомобілем в стані занесення сьогодні вимагають від гонщиків ще більшої майстерності і постійно ускладнюються, оскільки сучасні автомобілі здатні проходити повороти на високих швидкостях. У гонках асфальтових треках занесення застосовується лише іноді, наприклад коли гонщики, входивши в поворот, прагнуть загальмувати якомога пізніше, щоб випередити один одного. Як правило, це приводить до того, що занесення залишається єдиним способом укластися в поворот. Тоді виграє той, чия майстерність дозволить втратити якомога менше швидкості. ДЛЯ ДРІФТІНГА!!! (для гонок варіант настройки задньої підвіски інший) Картинка 1 ілюструє негативний розвал коліс передньої підвіски. Це забезпечує передній підвісці краще зчеплення, що поліпшить керованість машини в занесенні. Картинка 2 ілюструє настройку задньої підвіски. Розвал коліс має гранично малий негативний кут. Це погіршить зчеплення задніх коліс, а значить полегшить ковзання.. Установка диференціала підвищеного тертя також покликаний полегшити ковзання, оскільки вага між задніми колесами буде рівна розподілений, і заднє зовнішнє колесо не перешкоджатиме ковзанню.
Категория: Тюнінг | Добавил: Zeron_E (24.10.2006)
Просмотров: 3713 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 0.0

Всего комментариев: 3
3 Dolley  
0
Great insight! That's the asenwr we've been looking for.

2 Коля  
0
прарпаынспрымфргпснгафсаифм

1 nazik  
0
хай

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Vodila.net Уличные гонки в Одессе Ланос клуб Тернопіль
Статистика
Copyright MyCorp © 2006