Cірість - ось що все більше цінується в сучасному автомобільному світі. Погляньте на хіти продажів - жодної яскравої особи. Навіть найпопулярніші кольори - відтінки сірого. На цьому фоні Chrysler 300c виглядає неандертальцем, помилково витягнутим з криогенної камери. Величезна чорна глиба, що абияк обтесала на заводі, справжній король доріг 1960-х років, коли бензин коштував пару центів за галон і кожна поважаюча себе бабуся мала тачку з мотором як мінімум літрів п'ять. І хоча ті часи давно пройшли, 300c як і раніше крутий. Наймогутніша версія Srt-8 несе в собі вісім циліндрів і 435 «коней», ні в чому не поступаючись своїм предкам. Але у машини на тесті - скромний 2,7-літровий мотор потужністю 193 к.с. і чотириступінчатий «автомат». Зате і цінник гуманний - від 41900 євро. А значить, ця модель кидає виклик не в міру просунутим великим японським седанам і не дуже дорогим седанам бізнес-класу. Що ж вона може запропонувати, окрім незаперечної харизми?
«Наша» комплектація - середня для 300c. Є Ксенон, двозонний клімат-контроль, шкіряний салон, електрорегулювання керма і сидінь, відмінна аудіосистема Boston Acoustics і тому подібне. Причому майже все це вже в «базі», а доплатити зверху можна хіба що за люк, навігацію, підігрів задніх сидінь, більш просунуту аудіосистему Kicker з 12 динаміками і саббуфером та електропривод педального вузла.
Добавлено (28.09.2007, 23.36)
---------------------------------------------
Та все ж головний спосіб переконання - розміри. Місця, завалися скрізь - спереду, ззаду, в багажнику і бардачку, ящику між передніми сидіннями. Усюди.
Вигляд з м'яких капітанових крісел через маленькі віконця, що так вправно підкреслюють брутальну зовнішність «трьохсотого», залишає бажати кращого. Клаустрофобію не заробиш, але при парковці напружує. Добре, що є парктроник - такий самоий, до речі, як на Мерседесі E-класу.
Взагалі, дивовижна справа - в салоні американської машини ні до чого не хочеться прискіпуватися. Вже скільки ми бурчали на обробку халтури «янкі», але до Chrysler 300c це не відноситься. До рівня Mercedes-benz не дотягує, ну так Chrysler на це і не замахується. Хоча враження від салону все ж таки псує... дизайн, дуже він прямокутний і невитіюватий. Саме дизайн заважає прийняти цей седан як по-справжньому дорогу річ. Хоча по оснащенню і якості збірки претензій нуль.
Втім, про все це забуваєш під час їзди. Дивлячись на величезний капот, що ховається за горизонтом, перестаєш звертати увагу і на інтер'єр, і на все інше. Ти - король дороги! І, як дійсний монарх, ти їдеш плавно і неквапом, з відчуттям власної гідності. Пропускають - всі і беззастережно.
«Наш» Крайслер ріднять з Мерседесом не тільки однакові парктроники і те, що у випадку з 300c багато хто (помилково) приймає назву моделі як позначення об'єму двигуна. «Трьохсотий» побудований на тій же платформі, що і попередній E-клас. А це автоматично припускає відмінний рівень комфорту, чи не так? Вірогідно - так, але шасі американці все-таки перенастроювали під свої смаки.
Добавлено (28.09.2007, 23.36)
---------------------------------------------
Звичайно, в цілому воно залишилося приголомшливо комфортним, адже зручності жителі Штатів цінують нітрохи не менше німців. Але величезні колеса, які так здорово виглядають, дуже важкі і іноді викликають неприємні вібрації при проїзді стиків. Та і кермо на вибоїнах сіпається сильніше, ніж хотілося б. Додайте сюди невеликі підстрибування на жорстких нерівностях - і ви отримаєте повний список претензій до шасі, що накопичилися у нас за час тесту.
У іншому все чудово. Для такої величезної махини 300c добре управляється, підвіска практично ігнорує більшість видів ям і горбів, не розгойдує машину на хвилях. Автомобіль поводиться дуже зібрано, помірно крениться в поворотах і абсолютно не нагадує більшість своїх «земляків».
Ви запитаєте, а що ж 41900 євро? Здається, за таку машину сума не так вже і мала. Врешті-решт, можна ще небагато доплатити і узяти той же Mercedes E 200 Kompressor. Причому не минулого, а нинішнього покоління, хай і не так добре оснащений. Проте іншу таку ж громадину за ці гроші навряд чи купиш. Особливо при тому, що розмір - не головне достоїнство 300c.
Здоровенна «цеглина» 300c не загубиться в потоці машин, що однаково стримано-прилизали. І дуже приємно, що харизма цього автомобіля не вичерпується одній лише зовнішністю. У Chrysler і відмінна комплектація, і добротне шасі. Так, 300c - не найвигідніша пропозиція на ринку. Але його ціна включає не тільки набір опцій, але і можливість виділитися. А це теж дещо коштує.
Добавлено (28.09.2007, 23.36)
---------------------------------------------
Влад Клепач
Фото DRIVE.RU
За матеріалами: drive.ru
Добавлено (28.09.2007, 23.39)
---------------------------------------------