Кожен поважаючий себе власник люксового автомобіля зобов'язаний крім самої машини мати ще і аксесуари від відповідного автовиробника. Куртки, годинник, ручки - чого тільки не придумають сучасні бренди, щоб отримати додаткові доходи з клієнта. Одним з найпопулярніших товарів є мобільний телефон. Багато виробників цифрової техніки вважають за честь випустити серію стільникових, присвячених певним подіям в автомобільному світі або конкретним моделям. Найактивніші - Motorola і Vertu, вартість їх продукції деколи зашкалює за розумні межі.
Проте, деякі покупці залишаються незадоволені пропозиціями - дуже мало телефон нагадує автомобіль. Вихід з ситуації знайшли китайці, які представили авто-«мобільник» на автосалоні в Шанхаї. «Кузов» телефону дістався від 911-ої Porsche, хоча назву новинка запозичила у німецького позашляховика - Cayenne Turbo. Вивести пристрій на чисту воду можна було б, заглянувши під капот, проте ні «опозитника», ні V-подібної «вісімки» там не побачити. Творці ретельно приховують, у якого телефону вони запозичили технічну начинку. Зате з радістю повідомляють про можливості апарату. На капоті між шильдиком і вітровим склом розташувалася фотокамера, біля патрубків розмістився отвір для карти пам'яті. Кнопки і дисплей, що відображає 262 тисячі кольорів, знаходяться на днищі. З функцій - можливість прослуховування музики і перегляд відео, blue-tooth, а також система навігації GPS.
Ціна авто-«мобільника» - сущі дурниці - всього 1280 доларів. В якості телефона можна не сумніватися, в Китаї зараз збирають практично всі відомі моделі. Єдиний недолік - ваша дитина може вирішити, що це новенька іграшкова машинка і привласнити її собі.