Невже ні в кого нічго не ломиться?
|
|
Bora | Дата: Вт, 17.10.2006, 10.10 | Повідомлення # 1 |
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
| Народ, невже нівкого немає ніяких проблем з машинами? Треба форум розвивати... так що пишіть, пишіть і ще раз пишіть...... В мене наприклад ХХ гуляє, а чого не знаю...... То 500 оборотів то 1200, і часто просто сама собі газує (стою на переході, а вона від 800 до 1500 підгазовує, скидає, а потім знову....) Може хтось шось порадить.... Машина Форд скорпіо 2.0 інжектор... (був би жигуль, швидко би розібрався.... а з цією.... нова вона ще для мене, незнаю я її )
Street Spirits Ternopil 21099 таке собі зубилко :) Газ в пол - і на встречку убийца ауди :)
|
|
| |
funof325 | Дата: Вт, 17.10.2006, 12.04 | Повідомлення # 2 |
Група: Свої
Повідомлення: 181
Репутація: 4
Статус: Offline
| якщо моноінжектор, то потрібно замінити регулятор холостого ходу, невеличка така штукенція на карбюраторі, щось подібне було на WV Vento в мого знайомого
Сім - не вісім!
|
|
| |
bryNET | Дата: Вт, 17.10.2006, 12.18 | Повідомлення # 3 |
Admin
Група: Адміністрація
Повідомлення: 794
Репутація: 14
Статус: Offline
| нє народ інжектор то така штука
|
|
| |
Bora | Дата: Вт, 17.10.2006, 14.08 | Повідомлення # 4 |
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
| Quote (funof325) | якщо моноінжектор, то потрібно замінити регулятор холостого ходу, невеличка така штукенція на карбюраторі | на карбюраторі??????? Карбюратор то зовсім інша історія.... Регулятор холостого ходу на скорпі, доволі цікавий девайс, і коштує він певно немало... (тре буде взнати.... якщо дорого то ну його в пень), краще попробую помити, може шось і вийде...... В мене взагалі появилася ідея промити все: і регулятор, і форсунки.... от тоді мій автомобільчик ще поганяє наславу.......
Street Spirits Ternopil 21099 таке собі зубилко :) Газ в пол - і на встречку убийца ауди :)
Повідомлення відредагував Bora - Вт, 17.10.2006, 14.12 |
|
| |
funof325 | Дата: Ср, 18.10.2006, 12.04 | Повідомлення # 5 |
Група: Свої
Повідомлення: 181
Репутація: 4
Статус: Offline
| Quote (Bora) | на карбюраторі??????? | ну я ж написав, якщо в тебе моноінжектор, МОНО, чи ти вважаєш, що там паливна суміш в баку формується Добавлено (18.10.2006, 12.04) --------------------------------------------- вопрос терминологии.абсолютно все прозвучавшие названия означают примерно одно и то-же, поэтому спор об этом ,мягко говоря, без смысла. могу добавить еще одно название центральнго впрыска-TBI(trottle body injector), те инжектор, встроенный в корпус дросселя. эт америкашки его так обозвали , по-моему, оч точно. Topol 31.07.2006, 10:33 В мене така ж [CENSORED] була - глох на холостому, часто глох одразу ж після запуску. Один раз помогла промивка форсунок, другий раз підкрутив холості. (моноінжектор). цього достатньо тобі для переконання в правильності моїх слів? (без обід!)
Сім - не вісім!
Повідомлення відредагував moZok - Нд, 22.04.2007, 20.37 |
|
| |
Bora | Дата: Ср, 18.10.2006, 16.03 | Повідомлення # 6 |
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
| Quote (funof325) | моноінжектор | моноінжектор, це то саме шо звичайний інжектор тіко з однією форсункою... Карбюратор то і є система подачі пального (попередник інжекторів)... В інжектора(моноінжектора) суміш утворюється в впускному трубопроводі, куда форсунки під керівництвом контролера (якщо це електронний інжектор), чи від тиску (в механіці. там є регулятор тиску, який якраз цей тиск і регулює) вприскують пальне. Моноінжктор може бути як і механікою, так і електронікою.... просто в нього одна форсунка....Добавлено (18.10.2006, 16.03) ---------------------------------------------
Quote (funof325) | Один раз помогла промивка форсунок, другий раз підкрутив холості. (моноінжектор) | Так я не кажу шо там нема регулятора.... в механічному інжекрторі все регулюється болтіками. Я про карбюратор... бо це зовсім інша опера.... В електроніці (а в мене електроніка) стоїть електроклапан, який від сигналів контроллера то відкривається, то закривається... вот і весь регулятор хх. Вот цей клапан я і хочу помити.... А нарахунок дроселля - дросельна заслонка, вона є і в інжекторі і в моноінжекторі і в карбюраторі.... вона просто регулює подачу повітря в двигун...
Street Spirits Ternopil 21099 таке собі зубилко :) Газ в пол - і на встречку убийца ауди :)
|
|
| |
funof325 | Дата: Пт, 20.10.2006, 10.22 | Повідомлення # 7 |
Група: Свої
Повідомлення: 181
Репутація: 4
Статус: Offline
| істина дорожче! досить дохідно і переконливо, на даний момент, прояснив ситуацію
Сім - не вісім!
|
|
| |
Bora | Дата: Ср, 20.12.2006, 10.43 | Повідомлення # 8 |
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
| Нарешті я поняв, що з моїм ХХ.... начитавшись фордовських FAQ і порівнявши симптоми я поняв шо в мене вмирає TPS (датчик положення дросельної заслонки).... в мене зара взагалі завал, більше 3500 мотор розкрутити неможу... може хто знає чим його можна замінити... бажано від якоїсь зубилки, шоб подешевше.... чи може хтось занє в кого є нормальний (!!!робочий!!!) б\у.... Шрот можна не пропонувати.... ті датчики шо там можна найти вже своє повідїзджали...Добавлено (20.12.2006, 10.43) --------------------------------------------- Розказую, шо тоді в мене сталося в неділю з машинкою (ну тоді як в мене під капотом шось дико стукало). По дорозі в гараж в голові крутилися думки усілякого там поганого характеру.... тіпа капремонт, распредвал, клапана........ Приїхав я тоді в гараж, з думкою шо шас прийдеться знімати кришку голови..... Але спочатку вирішив подивитися на свічки - ну тіпа думаю гляну, може якась вже в маслі чи ше якійсь х-ні..... викручую 4 - норма, 3 - - куска ізолятора нема, електрод покнутий..... ну тут я все і поняв........ Одним словом ремонт тривав 5 хвиллин...... викручування всіх свічок..... пошук по гаражі запасної...... закручування назад. І після того моя машинка знову заурчала довольним тоном
Street Spirits Ternopil 21099 таке собі зубилко :) Газ в пол - і на встречку убийца ауди :)
|
|
| |