Главная страницаРегистрацияВход Сб
21.12.2024
04.25
Приветствую Вас Гість" | RSS
[ Нові повідомлення · Користувачі · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Модератор форуму: Sany, DjPabik  
пежо експерт
SerafimДата: Сб, 23.02.2008, 23.31 | Повідомлення # 1
Група: Користувачі
Повідомлення: 21
Репутація: 0
Статус: Offline
люди, викладіть юудь ласка тут свої відгуки, поради про цей автомобіль (пежо експерт), особливо прошу власників таких авто поділитись порадама по ремонту та тюнінгу автомобіля, підскажіть які деталі, чийого виробництва краще обирати, що можна модернізувати, особливо стосується власників моделі 2000 року 1,9д.
Пишіть свої поради e-mail: 130892s@mail.ru . icq 485-401-069. Чекаю порад.
Долучення: 4768498.jpg (271.2 Kb)
 
NobelДата: Пн, 25.02.2008, 17.54 | Повідомлення # 2
Група: Користувачі
Повідомлення: 34
Репутація: 2
Статус: Offline
ну що сказати....
почну з того, що 28 000 км проїздив без проблем - міняв масло, фільтра, при покупці замінив гальмівні колодки...
потім одна з поїздок і поломка в процесі цієї поїздки змінила багато чого...
перед Хмельницьким на трасі вирвало трубку з двіжка, по якій іде тосол на радіатор пічки опалення салону...
В результаті, зупинка на трасі і трішки перегрітий двигун, так як вчасно загорівся індикатор тосолу і глянув відповідно на температурний датчик, але все ж таки трішки перегрів...
В результаті, дорога назад на евакуаторі і 650 грн за його послуги...
Вже в Тернополі, щоб добратися до тої злощасної трубки - прийшлося добре набавитися, а точніше розбірати все, що є з внутрішньої строни двіжка - від салону, а там напхали так, що руку не просуниш, не те що трубку поставиш...
Виточили новий патрубок з металу, який вложується в двіжок...
Думав, що на цьому проблеми закінчаться...
після цього декілька поїздок (так десь 150-200 км) і почала сильно диміти, точніше як паровоз старого зразка...
Як виявилося, прогоріла прокладка головки блока...
Результат - розібрали двіжок, шліфанули головку, поміняли прокладку головки блока (вже на 5 карбів замість 3 - то товщиша, зхто не знає ;)) і по ходу замінили всі ремні, роліки, проклади кришки клапанного блока, піддона, сальники клапанів, напправляючі втулки, сальник розпредвала, прокладки форсунок і ін. дрібниці. Ну і само собою новий тосол, масло, фільтра......а, прийшлося пробити каталізатор, так як його тим тосолом так загадило, що їздити було важкувато...наче щось стримувало машину...
Після ремонту пробіг 2500 км....тьху-тьху все в нормі...

В загальному, що хочу сказати: машина нормальна, економна, вмістима...по ходовій ні в мене ні в знайомих, які такі мають - претензій немає...
Але от реалізація під капатом - то гірше немає куди...В свій час з заміною свічок накалу прийшлося пробавитися 3 години і обтовкти всі кулаки...
Тобто зробленовсе так, щоб туди не лізти....


 
SanyДата: Пн, 25.02.2008, 22.48 | Повідомлення # 3
Група: Адміністрація
Повідомлення: 353
Репутація: 9
Статус: Offline
В мене в спрінті тоже трабли були шоб до свічок накалу долізти... А шоб натяжний ролик поміняти приходиться радіатор знімати.... Зато форсунки зверху)) Зпід одної сикало повітря.. Роботи година а радості потім повні штани)))))

Мир!
 
tarasukДата: Вт, 26.02.2008, 17.10 | Повідомлення # 4
Президент
Група: Адміністрація
Повідомлення: 537
Репутація: 24
Статус: Offline
Машинка так нічо..... Дуже проста в користувані, дуже економна і має багато місця (знаю по розповідях сусіда по гаражах) cool

Куплю акції ГАЇ, МВС, СБУ ;)
 
NobelДата: Вт, 26.02.2008, 19.46 | Повідомлення # 5
Група: Користувачі
Повідомлення: 34
Репутація: 2
Статус: Offline
в мене форсунки теж зверху і добратися нормлально можна...тілкки до 4-ї проблемно, бо заважають трубки і патрубки від розширювального бачка...

 
SerafimДата: Ср, 27.02.2008, 18.06 | Повідомлення # 6
Група: Користувачі
Повідомлення: 21
Репутація: 0
Статус: Offline
народ, а можна побыльше порад по ремонту... шо, як , куди краще? а особливо чийого виробництва деталі?
 
SanyДата: Чт, 28.02.2008, 08.52 | Повідомлення # 7
Група: Адміністрація
Повідомлення: 353
Репутація: 9
Статус: Offline
Впринципі по деталях тобі ніхто краще не порадить тут як Nobel. От якшо б требуло по загальних питаннях, то завжди радий допомогти.

Мир!
 
NobelДата: Чт, 28.02.2008, 18.58 | Повідомлення # 8
Група: Користувачі
Повідомлення: 34
Репутація: 2
Статус: Offline
так-так, по запчастинах питай...багато чого переглянув...
крім того, в мене така машинка і ще в двох родичів, а також в сусіда по гаражу...так що трішки вже є досвід...

Добавлено (28.02.2008, 18.58)
---------------------------------------------
електронних книжок я не знайшов, купив друкований варіатн на 50 грн - все в загальному, але дещо допомогла при ремонті, хоча саме про двигун 1,9ТД там практично нічого не описано...


 
SerafimДата: Ср, 05.03.2008, 21.31 | Повідомлення # 9
Група: Користувачі
Повідомлення: 21
Репутація: 0
Статус: Offline
щодо книжки то в мене є і по 1,9д і по1,9тд, і по2,0хді..... деякі частини описані досить добре ну а деякі....!!!!

Додано (05.03.2008, 21.31)
---------------------------------------------
На цьому і все? Люди, я чекав щось пооб"єктивніше!!! підкиньте ще парочку нових порад!!!!!!!!! angry angry angry angry angry angry

 
SanyДата: Сб, 08.03.2008, 19.22 | Повідомлення # 10
Група: Адміністрація
Повідомлення: 353
Репутація: 9
Статус: Offline
Шо хочеш удосконалювати? Салон? Зовнішній вигляд? Може ксенон (в твому випадку - біксенон)?

Мир!
 
SerafimДата: Сб, 08.03.2008, 20.28 | Повідомлення # 11
Група: Користувачі
Повідомлення: 21
Репутація: 0
Статус: Offline
з салоном наче все в нормі, а от по зовн вигляду.... від чого на ескперт стають диски шоб не мінять ступиці? а також шо скажиш по ксенону???
 
SanyДата: Нд, 09.03.2008, 10.00 | Повідомлення # 12
Група: Адміністрація
Повідомлення: 353
Репутація: 9
Статус: Offline
Їдеш на любу точку продажу дисків і підбираєш диски.

На рахунок біксенону, то шо тут казати) Я б ставив)


Мир!
 
SerafimДата: Нд, 09.03.2008, 14.01 | Повідомлення # 13
Група: Користувачі
Повідомлення: 21
Репутація: 0
Статус: Offline
а якшо поставить на 16 диски і на низкий профіль, як буде себе вести? ніхто не пробував?
 
tarasukДата: Пн, 10.03.2008, 00.21 | Повідомлення # 14
Президент
Група: Адміністрація
Повідомлення: 537
Репутація: 24
Статус: Offline
Буде себе вести не погано, тобто:
-легше буде входити в повороти (більший радіус повороту),
-стане жорсткішою,
-якщо із зміною зміниться і діаметр самого колеса (диск + шина стане більшою за сток) збільшиться швидкість,
-сам вигляд великих катків буде класним,
-ітд

але є і "-" :
-ходова буде швидше розбиватися за рахунок жорсткості,
-проблема з низькопрофільною резиною (заруби) - треба акуратно їздити, ями протипоказані,
-можливе пошкодження диску за рахунок низькопрофільної резини


Куплю акції ГАЇ, МВС, СБУ ;)
 
moZokДата: Пн, 10.03.2008, 21.21 | Повідомлення # 15
Група: Злосний модератор
Повідомлення: 96
Репутація: 7
Статус: Offline
ну, з екперта гоншика не вийде wink happy , а от "мультимедійну буду" замутити в самий раз: постаивти парочку колоночок, моніторчиків..... тоді і на змаганяння мона буде.... (ИМХО) smile


Жінку - так,
Собаку - можливо,
Машину - НІКОЛИ!
 
tarasukДата: Пн, 10.03.2008, 21.26 | Повідомлення # 16
Президент
Група: Адміністрація
Повідомлення: 537
Репутація: 24
Статус: Offline
В експерта місця багато, тому і музики можна буде напхати відповідно! cool
А моніторчики це ще не кінець, потрібно щоб відповідно і грало для мультимедіа. smile


Куплю акції ГАЇ, МВС, СБУ ;)
 
moZokДата: Пн, 10.03.2008, 21.34 | Повідомлення # 17
Група: Злосний модератор
Повідомлення: 96
Репутація: 7
Статус: Offline
я ж поставив три крапки biggrin wink


Жінку - так,
Собаку - можливо,
Машину - НІКОЛИ!
 
SanyДата: Вт, 11.03.2008, 07.49 | Повідомлення # 18
Група: Адміністрація
Повідомлення: 353
Репутація: 9
Статус: Offline
Quote (tarasuk)
Буде себе вести не погано, тобто:
-якщо із зміною зміниться і діаметр самого колеса (диск + шина стане більшою за сток) збільшиться швидкість,

Незгідний! Треба підбирати колеса відповідно до заводських норм. От ширина тут вже грає роль, але висота змінюється дууууж трошки.

але є і "-" :
-ходова буде швидше розбиватися за рахунок жорсткості,
-проблема з низькопрофільною резиною (заруби) - треба акуратно їздити, ями протипоказані,
-можливе пошкодження диску за рахунок низькопрофільної резини

Тож незгідний! На шкоді стоїть нищий профіль на літній а диски як відбалансували при купівлі так і по сьоднішній день. А рідні зимові балансували вже 2 рази за сезон


Мир!
 
tarasukДата: Вт, 11.03.2008, 19.53 | Повідомлення # 19
Президент
Група: Адміністрація
Повідомлення: 537
Репутація: 24
Статус: Offline
Quote (Sany)
Незгідний! Треба підбирати колеса відповідно до заводських норм. От ширина тут вже грає роль, але висота змінюється дууууж трошки.

В чому ти тут не згідний? Обгрунтуй. Якщо людина хоче поставити собі більші диски ( а це вже є не заводські х-ки ) + низькопрофільну резину і при умові якщо радіус (висота) диска зростає то і відповідно при тому самому крутящому моменті двигуна зростає швидкість на відміну від стока!
Quote (Sany)
Тож незгідний! На шкоді стоїть нищий профіль на літній а диски як відбалансували при купівлі так і по сьоднішній день. А рідні зимові балансували вже 2 рази за сезон

Щось я не зрозумів за що ти ведеш мову, обгрунтуй свої твердження!


Куплю акції ГАЇ, МВС, СБУ ;)
 
SerafimДата: Вт, 11.03.2008, 21.10 | Повідомлення # 20
Група: Користувачі
Повідомлення: 21
Репутація: 0
Статус: Offline
Хлопці, є все: і грайло не кисле, і монітор, і акустика не з поганих.............))))))))) smile smile smile smile smile smile smile
 
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук:


Ternopil Street Cars 2006-2007