Главная страницаРегистрацияВход Сб
21.12.2024
07.10
Приветствую Вас Гість" | RSS
[ Нові повідомлення · Користувачі · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Sany, DjPabik  
Електропідсилювач керма на класику
nfsДата: Пт, 27.10.2006, 22.29 | Повідомлення # 1
Група: Користувачі
Повідомлення: 20
Репутація: 0
Статус: Offline
багато пишуть шо є заводські, орієнтовані на ниву але ставляться в будь-який автомобіль вроді (ну в класику то точно smile )...

але ціна $520 в донецьку - думається шо краще ті гроші віддати собі на пиво і т.д. - і попросити себе самому посилити це нелегке кермо smile

хто ставив, і скільки обійшлось, чи є десь б.у. (ше ніде не бачив) ?

я чув шо в тернополі хтось на копійку ставив, і вроді не один smile

цікаво почути, бо на київському форумі писали шо в москві реально девайс $300 - ну всерівно пива дофіга, але то вже не 530 smile


_________________
Opel Corsa NFS паркетник стеклопластмассовый,
ВАЗ 21063 Бульбуляторпрямотокшипованный,
ЗАЗ 968М AllRoad 1х4, бипрямоток, 0.5 сталь кувалдынебоюсь
---
куда хочу туды и еду...
 
BoraДата: Чт, 02.11.2006, 18.25 | Повідомлення # 2
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
Зранку трохи потягав гантелі, і вже ніякого підсилювача нетреба..... smile
Принаймні за такі гроші, я би і мішки з цементом потягав.... 500 баксів за підсилення керма - вибачайте, вельми дрого.... Краще ті гроші в тюнінг мотору вкласти, більше толку буде... а підсилення керма, це так, понти.... І якщо врахувати, що в жигулях руль і так нормально крутися (суджу з власного досвіду, мав 2106 два роки) сильного смислу встановлювати підсилювач небачу.... хіба шо він би коштував до 100 у.е.
Хоча якщо врахувати теперішню моду на маленькі баранки..... тут історія може повернутися в зовсім інакшу сторону....
Опимальним варіантом заміни баранки на жигулі вважаю руль він VW JettaII \ Golf II, стає як рідний... (правда спочатку тре добре погупати молотком)


Street Spirits Ternopil

21099 таке собі зубилко :)

Газ в пол - і на встречку

убийца ауди :)

 
nfsДата: Пт, 03.11.2006, 17.08 | Повідомлення # 3
Група: Користувачі
Повідомлення: 20
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (Bora)
якщо врахувати, що в жигулях руль і так нормально крутися (суджу з власного досвіду, мав 2106 два роки)

я розумію шо "нормально" поняття відносне, але все ж таки, на стоячій машині - то трохи закруто, і на слаломі попробуй покрути... чи ти рульову переробляв?


_________________
Opel Corsa NFS паркетник стеклопластмассовый,
ВАЗ 21063 Бульбуляторпрямотокшипованный,
ЗАЗ 968М AllRoad 1х4, бипрямоток, 0.5 сталь кувалдынебоюсь
---
куда хочу туды и еду...
 
BoraДата: Пт, 03.11.2006, 17.26 | Повідомлення # 4
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
Quote (nfs)
і на слаломі попробуй покрути...

неврахував.... я мав на увазі для простої їзди.
Quote (nfs)
чи ти рульову переробляв?

Ні, в мене в жигулику мало шо перероблялося.....
За тих часів я ще мало чого в машинах розумів.....


Street Spirits Ternopil

21099 таке собі зубилко :)

Газ в пол - і на встречку

убийца ауди :)

 
funof325Дата: Чт, 09.11.2006, 13.01 | Повідомлення # 5
Група: Свої
Повідомлення: 181
Репутація: 4
Статус: Offline
мене колись також спитали: "Хочеш кондиціонер на жигуля? Штука баксами плюс-мінус і грієшся охолоджуєшся по-бажанню..."
я скажу - кого що болить, коли пересідаєш після години ізди на тому же Ланосі на жигуля, виникають певні бажання поставити підсилювач, але поїздивши трохи на жигулі - такі думки пропадають, нафіга той підсилювач коли мотор ніц не тягне, підвіска товче, шумоізоляція хе..ва, але зато дешево і сердито.
зовсім інша річ - підготовка машини до спортивних змагань (той самий слалом, наприклад), тут вже є раціональним роздуми над тим, що краще - поставити підсилювач керма чи зробити якусь доводку двигуна


Сім - не вісім!
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Ternopil Street Cars 2006-2007