Главная страницаРегистрацияВход Пт
17.05.2024
09.05
Приветствую Вас Гість" | RSS
[ Нові повідомлення · Користувачі · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: moZok, DjPabik  
Форум клубу TSC » Гараж » Автосервіс » Зима скоро, морози!... (в продовження статті "Готуємо авто до зими")
Зима скоро, морози!...
funof325Дата: Вт, 31.10.2006, 10.37 | Повідомлення # 1
Група: Свої
Повідомлення: 181
Репутація: 4
Статус: Offline
Сьогодні з першим приморозком згадав свої минулорічні проблеми із запуском двигуна після ночівлі авто на відкритій стоянці, я думаю це варто нової теми, можливо деякі "секрети" відомі всім, можливо дехто щось добавить.

Для легкого запуску рекомендується заправити 20 літрів доброго бензину (наприклад 95 для жигулів) і як писалося раніше, чим повніший бензобак, тим краще
Якщо у вас слабенький акумулятор, не пошкодуйте 180 гривень на новий, витрачені кошти себе оправдують ніж кожен день штовхати машину або шукати в кого б то "прикурити"
Завжди на морози і взагалі на довготривалу стоянку відключайте "масу"
Якщо є можливість - краще акумулятор поставити в тепле місце, час витрачений на "зняти-поставити" (5-10 хв) оправдує себе
Перед запуском обовязково підкачати пальне, якщо літом це не дуже необхідно, то взимку кожен ампер дорогий!
Запускати двигун потрібно із вимкнутим зчепленням, в міру прогріву зчеплення включають (на "нейтралці" звичайно), можна після перших двох-трьох хвилин роботи двигуна повільно відпускати (стартеру і акумулятору не потрібно "бовтати" ще й загусле масло коробки
Є стара рекомендація перед запуском включити дальнє світло на кілька секунд, для того щоб прогріти електроліт - ця рекомендація діяла на старих акумуляторах, сучасні цього не потребують
Ну і не крутити стартером більше 10 секунд підряд, після 10 секунд роботи стартера, а відповідно і розряду батареї - 5 с перерва


Сім - не вісім!
 
BoraДата: Вт, 31.10.2006, 12.28 | Повідомлення # 2
Група: Користувачі
Повідомлення: 335
Репутація: 5
Статус: Offline
Також доволі бажано незабувати виключати обігрів заднього скла, перед тим як глушити машину. Те саме стосується фар,габаритів,вентиляторів,кондиціонерів,світла в салоні і.т.д.


Street Spirits Ternopil

21099 таке собі зубилко :)

Газ в пол - і на встречку

убийца ауди :)

 
funof325Дата: Чт, 30.11.2006, 14.11 | Повідомлення # 3
Група: Свої
Повідомлення: 181
Репутація: 4
Статус: Offline
Прогрівати сучасні машини зовсім не обов'язково!!!

Розхожа думка, останнім часом повторена практично всіма засобами масової інформації, про підвищений знос всіх вузлів і агрегатів автомобіля при його експлуатації на лютому морозі, виявляється, не відповідає дійсності.

Ні, для сильно пошарпаних життям «Жигулів» і «Волг» «холодний» пуск і їзда в умовах низьких температур як і раніше смерті подібні і як результат «розведуть» власника на незаплановані відвідини автосервісу. Але сучасним машинам — в основному, зрозуміло, для іномарок — 30-градусний мороз абсолютно ніщо. Так, принаймні, вважає Павло Озімов, заступник генерального директора по науковій роботі Центрального науково-дослідного автомобільного і автомоторного інституту (НАМІ) :
— Сьогодні питання про шкідливість заведення автомобіля при низьких температурах вже не розглядається. Стара, стала думка про те, що запуск двигуна, скажімо, при –25 або –30 градусах викликає приблизно такий же його знос, як при 500-кілометровому пробігу, давно не відповідає сучасним інженерним переконанням.

І з думкою фахівця (НАМИ, якщо хто не знає, після ретельних тестів-випробувань сертифікує для офіційних продажів в нашій країні всі вироби зарубіжного автопрому) важко не погодитися. Адже нині не тільки зарубіжні автовиробники, але і більшість російських фірм вказують в інструкціях з експлуатації (в першу чергу це стосується автомобілів з інжекторними двигунами), що при будь-яких низьких температурах можна діяти за принципом «сів, запустився і поїхав». Після запуску, як тільки мотор почав реагувати на збільшення подачі палива, став, як кажуть, «тягнути», можна рушати — двигун прогріється в дорозі, поступово. Чому ж швидкий пуск при холодах не впливає на двигун?

— Сучасні синтетичні масла і точність виготовлення деталей двигунів зарубіжних автовиробників практично виключають шкідливе для рухомих деталей силового агрегату сухе тертя, яке відбувалося в моторах старих моделей після запуску на морозі і до повного їх розігрівання, — пояснює Озімов. — Тепер масляна плівка не видавлюється, у синтетичних масел ця плівка зберігається, вона дуже стійка, чому сприяють, повторюся, і дуже малі допуски пригону деталей двигуна. Саме тому у всьому світі інструкції з експлуатацій автомобілів не вимагають прогрівання двигунів. Деякі фахівці вважають, що прискорений запуск двигуна при низьких температурах навіть збільшує ресурс моторів.
звідси---> www.avtosvit.com/news


Сім - не вісім!
 
dinis_mermikov45Дата: Пн, 27.12.2021, 21.29 | Повідомлення # 4
Група: Користувачі
Повідомлення: 9
Репутація: 0
Статус: Offline
Я сейчас езжу на электромобиле из Америки https://americamotors.ru/catalog/all/electroauto вот через сайт делал заказ. Первая зима на электрике, но пока проблем нету.
 
Форум клубу TSC » Гараж » Автосервіс » Зима скоро, морози!... (в продовження статті "Готуємо авто до зими")
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Ternopil Street Cars 2006-2007